Yoruba női ruházat
2017. április 02. írta: Oyinboland

Yoruba női ruházat

Saját magunkról hoztam egy képet, ahol a párom testvérének diplomaosztóján voltunk. 

Alig vártam, hogy tetőtől talpig yoruba ruhába öltözhessek. Mindig előszeretettel nézegettem a képeket, s azon álmodoztam, hogy nekem milyen ruháim lesznek​. Hála "nigériai édesanyámnak" hamarabb is valóra válhatott ez az álmom mint ahogy gondoltam. Csomagunk éppen megérkezett, így nem okozott több fejfájást a ruha kiválasztása. Felvétele viszont annál inkább.

Mivel eleinte csak egy két felsőm, szoknyám és fejkendőm volt, így egy ilyen komplett ruha kicsit kifogott rajtam. De se baj, kitaláltam hogy majd a YouTube segít rajtam ahogy eddig is. Szerencsére egy nappal a diplomaosztó előtt kipróbáltam, hogy tudnám ezt a sokmindent felvenni. 

Az én ruhám 3 részből áll, de ez lehet négy is. Most az enyémet fogom bemutatni. Értelem szerűen én vagyok közepén. :) 

Gele: ezzel volt a legtöbb problémám, hiszen ez csak egy anyag, amit magamtól kellett meghajtogatnom. Sokféle ilyen anyagot kaptam, viszont az eredetileg hozzávaló nekem túl kemény volt, s azt nem tudtam megcsinálni így maradtam ennél, de persze ezzel is meggyűlt a bajom. Egyébként nagyon sok féle van mint anyag, mint pedig formában is. Már a gele hajtogatás 100. részénél járhattam mire megtaláltam azt a videót ami alapján a legkönnyebben megcsináltam. Egy óra szerencsétlenkedés után végre sikerült. Már fájt a karom, meg a nyakam meg mindenem. Elégedetten leültem és le sem akartam venni, mivel féltem, hogy ilyet soha többé nem tudok csinálni. Végül egyben levettem, s olyan helyre tettem ahol semmi baja nem eshet. Igazából ez volt a legjobb amit tehettem, hiszen másnap időm sem lett volna ezzel újra szenvedni. 

Buba: ez a ruhám felső része. Szerencsére ezzel nem volt semmi problémám mivel a hátulján egy cipzár van, így könnyű felvenni. Egyébként is imádom az ilyen típusú felsőket. (Biztos valaki nagyon jó megfigyelőként ezt választotta nekem. Sőt az alakom miatt alapból ilyet választottam volna.) 

Iro: ezzel is volt egy két probléma, viszont jóval kevesebb, mint a gelevel. A képen úgy néz ki, mint egy egyenes szoknya, viszont ez is csak egy anyag amit magamra kellett kötnöm. Ez egy óriási anyag két megkötővel. Szintén videóból vett technika alapján oldottam meg ezt is. Ötletesnek tartom, mivel akár cserélgetni is lehet a családban, mivel szinte barkire jó. A hosszát is magunknak állíthatjuk be, de én ilyen hosszún szeretem. 

Egy külön bejegyzésben ezeknek felvételét fogom leírni és bemutatni. 

Összességében imádtam ebben a ruhában lenni, s végre igazi yorubának érezhettem magam. Sajnos ez nem egy minden napos viselet így nem vehetem fel akármikor, csak ilyen nagyobb eseményekre. Viszont van egy két hétköznapi is amit majd megmutatok.  Viszont azt érdemes tudni, hogy ezek elég merev anyagok, így a mosásuk is több odafigyelést igényel annál, minthogy csak beledobjuk a mosógépbe. De ezek már a további bejegyzésekben lesznek megtalálhatóak. 

Ha van ötleted, kérdésed, esetleg érdekel valami kommentben kérdezz én pedig szívesen írok róla.

A bejegyzés trackback címe:

https://oyinboland.blog.hu/api/trackback/id/tr2912394459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása