Fonott haj! Kérdések válaszokkal!
2018. január 09. írta: Oyinboland

Fonott haj! Kérdések válaszokkal!

Úristen! Ez igazi?

NEM! Nem tudom kinek lenne ekkora mennyiségű haja, amiből ilyen sűrű fonatokat lehetne készíteni. Mindig van benne póthaj, de változó nálam, mikor sűrűbbet akarok, mikor kicsit kevesebbet. Ez egy olyan kép, amikor csak a természetes hajam volt befonva. Látszik majd a különbség, ha a többi képpel összehasonlítod.

26793610_1131069867029238_1174989556_n.jpgimg_20170824_150942_163.jpg

Hol csináltattad?

Először az egyik barátnőm csinálta meg, Nigériában egy fodrásznő, aztán párom testvérei csinálták, itthon saját magam és édesanyám. 

sister.jpg

Mennyibe kerül?

Mondhatnám, hogy nekem ingyen, de sajnos a póthajért még mindig fizetni kell. Ahonnan én veszem, ott egy csomag póthaj ára kb. 1000 Ft és minimum 4-5 csomagot szoktam felhasználni. Egyébként annó nézegettem a neten, sokat elkérnek érte. Láttam 20-50 ezer Ft között is. Persze aki nem akar ennyit fizetni és nem is ért hozzá, nem árt ha van olyan afrikai ismerőse aki segít neki. 

Mennyi ideig marad benne?

Nekem átlagosan egy hónapig szokott benne lenni, de mindenkinek változó. Nyílván egy idő után ahogy nő a haj nem túl esztétikus úgy hagyni, de vannak praktikák, amivel ezeket is el lehet rejteni, így tovább hordhatom a hajam.

Szoktad mosni?

Én nem szoktam mosni, nekem többen is mondták, hogy nem kell. Nyílván csak úgy nem hagyom, ezért időközönként enyhén vizes szivaccsal szoktam tisztítani és rendszeresen kenem a fejbőröm olajos készítményekkel, hogy ne száradjon ki. ( A képen látható krémet használom, nagyon kellemes illata van, és sokáig nem szárad ki a fejbőröm. Sajnos itthon nem tudom honnan lehet beszerezni, Nigériában vettem.)

 img_20170917_195859_462.jpg

Nem nehéz?

De eleinte az, sőt az első két nap szokott lenni a legrosszabb, mert akkor még nagyon feszes és ilyenkor mindenki fájdalomcsillapítókat kapkod be. :D A szépségért mindig meg kell szenvedni. Egyébként meg lehet szokni. Sőt én mivel közel egy éve szinte folyomastosan így hordom a hajam, nekem csak az első pár nap nehézkes.

img_20170808_083837_133.jpg

Hogy lehet ezzel aludni?

Sehogy, főleg ha párkapcsolatban élsz. Jelenleg fenékig érő nagyondús hajam van, szegény párom néha arra ébred, hogy a hajam mindenhol van, csak nem távol tőle. :D Egyébként ha rövidebb, akkor sokszor felfogom, kendővel próbálok vigyázni rá, meg páromra is.

Amúgy ettől nem károsodik a hajad?

Őszintén nem vagyok profi, viszont én nem vettem észre semmit. Alapból hullik a hajunk, így nyílván mikor kibontom, akkor egy csomó hajat dobok ki, főleg fésüléskor, de ezt betudom a természetes hajhullásnak. 

Mennyi idő kibontani?

Hasonló mint befonni, viszont mivel bontani könnyebb, aki itthon van mindig segít, van hogy pár óra alatt megúszom, de ha egyedül vagyok az egy örökké valóság.

pothaj.jpg

Megfoghatom?

Engem abszolút nem zavar, viszont ez egyénfüggő. Nagyon sok nigériai ismerősöm egyenesen utálja, ha valaki fogdosni akarja a haját, főleg ismeretlenül. 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://oyinboland.blog.hu/api/trackback/id/tr6613561749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása